Philips Viva Café HD7825/43 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD7825/43 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Kokenthea 18-01-2015

Het is een fijn apparaat alleen maakt dit nieuwere model meer herrie.
De oudere senseo vond ik rustiger.

kikth 10-09-2014

Zeer gebruikersvriendelijk en maakt koffie met een goede en warme smaak. Prijs kwaliteitsverhouding is prima. Een aanrader voor het snel zetten van een kop koffie.

I.Meertens 10-09-2014

Dit is onze derde Senseo, maakt lekkere koffie, maar maakt ook veel lawaai, meer dan onze voorgaande Senseo's.
Vreemd is wel dat het lampje voor ontkalken al na een maand aanging. We hadden zeker nog geen 400 kopjes gezet.

Officiele reactie van Philips Nederland 12-09-2014

Hi I.Meertens,

Bedankt voor je review.

Het is normaal dat de SENSEO® een brommend geluid produceert. De machine produceert ook een harder geluid als je deze met water spoelt. Om het lawaai te verminderen, zet je de machine best op een stabiele ondergrond en bij voorkeur niet op een roestvrijstalen aanrechtblad.

Ontkalken na 1 maand is inderdaad vrij snel. Als het CALC-lampje opnieuw te snel gaat branden, wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice.

Philips Webcare